Biuro Obsługi Klienta – informacja

Z uwagi na obecną sytuację epidemiczną, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych interesantów i pracowników, Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Zabierzowie wprowadza czasowe ograniczenia przyjmowania stron.

Podstawową formą załatwiania spraw urzędowych pozostaje komunikacja elektroniczna (e-mail: puk@pukzabierzow.pl) lub telefoniczna.

W chwili obecnej kasa w siedzibie Spółki jest otwarta, ale tak jak w przypadku każdego osobistego stawiennictwa w Przedsiębiorstwie klient jest zobowiązany do ubioru maseczki, dezynfekcji rąk oraz zachowania dystansu.

Przy wejściu głównym do budynku Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Zabierzów Sp. z o.o. umieszczona jest Skrzynka Podawcza (dedykowany pojemnik), w której można pozostawić, w sprawach niecierpiących zwłoki, wnioski/podania/dokumenty w formie papierowej.
W przypadku potrzeby uzyskania potwierdzenia złożenia wniosku/podania/dokumentu, uprzejmie prosimy o wskazanie w treści dokumentu adresu e-mail lub nr fax Wnioskodawcy. Potwierdzenie złożenia zostanie przesłane na wskazany adres e-mail w formie skanu lub formie papierowej na nr fax.

Pozostajemy z Państwem w stałym kontakcie przez:
– stronę internetową: https://pukzabierzow.pl,
– adres e-mail: puk@pukzabierzow.pl,
– telefon: 12 285 36 72.

W sprawie uzgodnienia terminu wizyty proszę kontaktować się z pracownikami telefonicznie pod numerami:
– Dziennik Podawczy / Kasa – tel. 12 285 36 72, wew. 11,
– Dział Techniczny – tel. 12 285 36 72, wew. 13,
– Dział Eksploatacji – tel. 12 285 36 72, wew. 20,
– Dział Umów – tel. 12 285 36 72, wew. 33,
– Księgowość – tel. 12 285 36 72, wew. 24.